Podpeško jezero




Aktivni namig: PODPEŠKO JEZERO



Nekaj dni nazaj sva bila z mojim dragim v Ljubljani. Bilo je že zelo vroče. Ker spadava med tiste ljudi, ki nikakor ne morejo, da ne bi dan izkoristili do konca, sva dobila 
namig mojega brata, da bi lahko dan preživeli aktivno, v naravi in na zelo mirni lokaciji.


Odpravili smo se proti Podpeškemu jezeru.





Podpeško jezero oziroma Jezero, kot mu rečejo domačini, se nahaja nekaj kilometrov južno do Brezovice pri Ljubljani in je na robu vasi z imenom Jezero. 
Gre za kraški pojavi, ki pa se ga da zelo dobro izkoristiti v času od zgodnje pomladi, do pozne jeseni. 
V njem je polno različnih živali in tudi rastline lepo uspevajo; vse to pove, da je voda zelo čista.

Ker radi aktivno preživljamo naš prosti čas vsi v naši družini, smo naredili eno ključno napako; od doma (v bistvu iz Ljubljane) smo se odpravili skoraj prepozno. Dan se nam je namreč že iztekal. Vendar mi smo večni optimisti in se ne damo kar tako. 





Zaradi te okoliščine, smo se najprej odločili, da nekaj dobrega pojemo, saj smo že cel dan raziskovali park Tivoli in njegovo prelepo okolico.
Ker sva midva bila ob Podpeškem jezeru prvič, sva se spoznavala tako s pokrajino, kot tudi s ponudbo, ki jo ta pokrajina nudi. Restavracija Jezero, se nahaja neposredno ob samem jezeru in nudi prijetno okolje za prigrizek ali samo pijačo, kavo, sladoled. 
Tudi mi smo izkoristili priložnost in preizkusili njihovo ponudbo. Bili smo zelo navdušeni, nad okusnostjo in izvirnostjo ponujenega.



Kot sem že omenila, smo prispeli v ta prelepi kraj šele pod večer, zaradi tega nam ni bilo dano, da bi lahko okolico dodobra raziskali, saj smo že takoj ob prihodu ugotovili, da skriva v sebi veliko lepih stvari.

Ob jezeru, kjer so se že kopali prvi kopalci, in nekaterih fantih, ki so preizkušali supanje, drugi igrali badminton ali samo brcali žogo, bomo mi ob naslednji priliki se aktivno povzpeli na najbližji hrib, kjer se nahaja cerkev Sv. Ane, ali pa se odločili za obisk Krima. Tudi kolesarjenje zna biti svoj izziv, saj je pokrajina zelo simpatična. Lahko pa da bom jaz vse skupaj izkoristila za prijetno poležavanje in premišljevanje. 
Upam, da se kmalu vrnemo.



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Moj prvi trail - Soča Outdoor

Idrijska Bela